صابون شترمرغ,صابون لایه بردار,صابون لاغری

صابون نرم بابونه آرپی

صابون نرم پیاز+زیتون و عسل

.:: Your Adversing Here ::.
 

فروش اینترنتی صابون نرم بابونه آرپی

فروش اینترنتی صابون نرم بابونه آرپی

 صابون نرم بابونه آرپی
 
با خواص فراوان یک صابون با چهار خاصیت فوق العاده

ضد قارج - ضد بوی بد بدن - ضد شوره - ضد اگزما

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان
 
این محصول دارای ضمانت 10 روزه تعویض بعداز فروش می باشد

 صابون نرم بابونه آرپی
خـريد پستي >> قيمت فقـط :18,000 تومان  

صابون نرم بابونه آرپی
خواص پوستی بابونه
 
از خواص مفید پوستی بابونه می توان به ضد التهابات پوستی، برطرف کننده زخم های جلدی، رفع اگزما، ضد آکنه و جوش غرور، ترمیم سوختگی، زیبایی پوست، مراقبت از مو، طلایی و بلوند کردن مو و ضد عفونی کننده پوست اشاره کرد.

ضد التهاب پوستی که همانند کورتون ها عمل می کند ولی عوارض آن ها را ندارد ـ رفع و درمان اگزما ـ کمک درمان جوش غرور و آکنه ـ ضد ورم و قرمزی پوست ـ برطرف کننده زخم های جلدی ـ ترمیم سوختگی ـ تقویت کننده پوست ـ تنگ کننده منافذ پوست ـ ضد عفونی کننده پوست ـ کنترل عفونت های پوستی
 
صابون نرم بابونه آرپی
صابون نرم بابونه ، یک صابون است با شش  خاصیت فوق العاده
 
ضد لک ، ضد جوش ، ضد اگزما ، ضد بوی بدن ، ضد قارچ و ضد شوره
 
با استفاده از صابون بابونه می توان علاوه بر از بین بردن لک و جوش های پوستی، بوی بد بدن را نیز از بین برد و افرادی که دارای شوره سر و قارچ های پوستی نیز می باشند با استفاده از این صابون می توانند شوره سر را درمان کرده و قارچ های پوستی را نیز از بین ببرند.

از مهمترین خواص مفید پوستی صابون بابونه می توان به ضد التهابات پوستی، برطرف کننده زخم های جلدی ، رفع اگزما ، ضد آکنه و جوش غرور ، ترمیم سوختگی ، زیبایی پوست ، مراقبت از مو ، طلایی و بلوند کردن مو و ضد عفونی کننده پوست اشاره کرد با استفاده طولانی مدت از صابون بابونه می توان پوستی بسیار روشن و شفاف داشت.

 صابون نرم بابونه آرپی
 
از این صابون علاوه بر استفاده بر صورت و بدن میتوان برای شستشوی موهای خشک هم استفاده کرد و خاصیت شوره زدایی این صابون را در موهای خود را مشاهده کنید . همچنین صابون بابونه برای پوست های خشک نیز  قابل استفاده می باشد .

شادابی و سلامت پوست شما را صابون نرم بابونه به ارمغان می آورد . صابون بابونه دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان می باشد و اثر دهی بالایی نسب به نمونه های خارجی دارد.

صابون نرم بابونه آرپی

خـريد پستی >> قيمت فقط : 18,000 تومان
 
ابتدا محصول را تحویل بگیرید بعد هزینه آنرا بپردازید

صابون نرم بابونه آرپی
 
روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 صابون نرم بابونه آرپی  صابون نرم بابونه آرپی 

چسب لاغری گیاهی

صابون ريز اتوماتيك مجیک

صابون ريز اتوماتيك Soap Magic

دارای چشمی الكترونيكی

شستشوی كاملاً بهداشتی دستان شما بدون تماس دست

و صرفه جويی در وقت و مايع دستشويی ...

دستگاه صابون ريز مايع با چشم الكترونيكی ( حسگر مادون قرمز )

و قابليت تنظيم ميزان حجم مايع صابون و سایر شوینده ها

قابل استفاده در حمام ، دستشويی و آشپزخانه 
 
 
صابون ريز اتوماتيك Soap Magic

قیمت : فقط 36,000 تومان
صابون ريز اتوماتيك Soap Magic

صابون مايع ريز اتوماتيك وسيله اي كاملاً بهداشتي مي باشد كه با استفاده از سنسور اتوماتيك به محض قرارگرفتن دست زير دستگاه، مايع صابون از نازل دستگاه شروع به ريختن ميكند. اين وسيله جهت استفاده از انواع مايع دستشويي و ظرفشويي قابل استفاده است و به راحتي قابليت تنظيم ريزش حجم مايع و صرفه جويي در آن را دارد. این محصول دارای صفحه نمایشگر میزان مصرف مایع و نشانگرهای میزان حجم مایع می باشد.

صابون ريز اتوماتيك Soap Magic

قیمت : فقط 36,000 تومان
صابون ريز اتوماتيك Soap Magic
صابون ريز اتوماتيك Soap Magic
 
ویژگی های صابون ریز اتوماتیک Soap Magic :
 
- محفظه با حجم 400 ميلي ليتر
 
- قابل استفاده در آشپزخانه
 
- مجهز به سنسور مادون قرمز
 
- کارکرد با 4 عدید باطری قلمی با عمر طولانی و کم مصرف
 
- صفحه نمايشگر ميزان مصرف و سطح مايع در کنار دستگاه
 
- شستشوي بهداشتي بدون تماس دست با جاي مايع صابون
 
- قابل استفاده با انواع مايع ظرفشويي ، صابون مايع ، شامپو و ...
 
- ايده آل براي صرفه جويي در مصرف
 
- قطعات قابل جداشدن براي تميزكردن آسان
 
- پايه هاي مقاوم در برابر لغزش
صابون ریز اتوماتیک
 
با مایع ریز چشمک دار سواپ مجیک بدون فشار و خیلی راحت دست های خود را ضد عفونی کنید و یا به عنوان دستگاه مایع ریز ظرفشویی از آن استفاده کنید.
 
مايع ريز اتوماتيك وسيله اي كاملاً بهداشتی مي باشد كه با استفاده از سنسور اتوماتيك به محض قرارگرفتن دست زير دستگاه ، مايع صابون از نازل دستگاه شروع به ريختن ميكند.
 
اين وسيله جهت استفاده از انواع مايع دستشويي و ظرفشويي قابل استفاده است و به راحتي قابليت تنظيم ريزش حجم مايع و صرفه جويي در آن را دارد.
صابون ريز اتوماتيك Soap Magic

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : فقط 36,000 تومان

چسب لاغری گیاهی

روغن شترمرغ پرولایف اصل

روغن شتر مرغ Pro Life

روغن شترمرغ پرولایف اصل تحت نظارت شرکت آلمانی Clivent -LAB


روغن شترمرغ قابل استفاده برای کلیه سنین و بدون محدودیت سنی
 
 
این محصول 100% طبیعی بوده و پرفروش ترین است
 

روغن شترمرغ پرولایف

خـريد پستي >> قيمت فقـط : { 35000 تومان }
 
ابتدا محصول را درب منزل تحویل بگیرید بعد هزینه آنرا بپردازید

 روغن شترمرغ پرولایف

 درمان آسیب های پوستی با روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی :

مولکول های روغن شترمرغ ، بسیار شبیه ملکول های پوست انسان بوده و به همین دلیل خیلی سریع جذب پوست شده و کار ترمیم و تقویت پوست را انجام میدهند.
 
بعلاوه ، بدلیل کوچک بودن سایز ملکول های روغن شترمرغ ، استفاده از این روغن باعث مسدود شدن روزنه های هوایی پوست نشده و پوست تنفس طبیعی خود را انجام می دهد. به همین دلیل ، تاثیر استفاده از روغن شترمرغ در پوست انسان، خیلی سریع تر از داروهای دیگر خود را نشان می دهد.

روغن شترمرغ حاوی اسیدهای چرب امگا 3،6،9 میباشد که در حقیقت بدن انسان قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نیست. علاوه بر اسیدهای چربی که ذکر شد ، حاوی اسیدهای چرب مانند پالمتیک ، استئاریک ، همیرریستیک ، لوریک ، اولئیل ، لینولئیک ، لینولنیک، آرشیدونیک ، پلامیتولئیک نیز میباشد که برای پوست انسان ضروری و برطرف کننده هر نوع عوارض پوستی است.
 

 روغن شتر مرغ پرولایف تحت نظارت شرکت آلمانی Clivent - LAB
 
 
بيماران ديابتي : بيماران ديابتي از خشكي پوست و همچنين تاخير در ترميم و بهبود زخم هاي بوجود آمده رنج مي برند اين بيماران مي توانند جهت كمك به رفع خشكي پوست و بهبود و ترميم زخم روغن شتر مرغ Prolife استفاده نمايند.
 
با توجه به تركيبات موجود در روغن شتر مرغ Prolife  از جمله امگا 3،6،9 كه هر يك به ترميم و رشد و نمو بافت ها ( امگا 3 ) كمك مي كند و باعث كاهش درد و التيام التهابات ( امگا 6 و 9 ) مي شود و همچنين وجود ويتامين A كه عامل رشد سلولي و ويتامين E كه باعث كند كردن پديده پيري سلولها و بافت ها مي شوند و همچنين موثر در درمان بيشتر بيماري هاي پوستي و كمك به بهبود سريعتر زخم ها مي شوند.
 
زخم بستر :زخم بستر عوارض پوستي است كه روغن شتر مرغ Prolife با توجه به دارا بودن خواص زير جهت اين بيماران تاثير گذار است.
 
روغن شترمرغ پرولایف
 
1 ) اسيدهاي چرب ضروری ( امگا 3،6،9 ) موجود در روغن شتر مرغ Prolife  غني از اكسيژن مي باشدكه اين اكسيژن باعث افزايش جريان گردش خون در محل مورد استفاده مي شود.
 
2 ) روغن شترمرغ پرولایف به جهت ريز مولكولي بودن ، سريع به لايه هاي مختلف پوست نفوذ كرده و باعث لايه برداري بافت هاي فرسوده و كمك به رشد بافت هاي جديد مي كند.
 
3 ) ويتامين هاي موجود در روغن شتر مرغ Prolife باعث سرعت در بهبود زخم ها و نيز عامل رشد سلول های جديد مي باشد.
 
4 ) روغن شتر مرغ پرولایف باعث نرمي ، لطافت و رطوبت رساني و شفافيت پوست مي شود.
 
روغن شتر مرغ پرولایف تحت نظارت شرکت آلمانی Clivent - LAB
 
 
روغن شترمرغ پرولایف

خـريد پستي >> قيمت فقـط : { 35000 تومان }
 
ابتدا محصول را درب منزل تحویل بگیرید بعد هزینه آنرا بپردازید

 روغن شترمرغ پرولایف

موارد استفاده روغن شترمرغ : روغن شترمرغ همان گونه که پیشتر توضیح داده شد به دو منظور زیبایی و دارویی استفاده می‌شود ( این روغن جهت تشخیص ، درمان و پیشگیری نمی‌بـاشد ) که در زیر برخی از موارد استفـاده این روغن شگفت انگیـز ارائه می‌گردد.

مراقبت از پوست و مو : رفع چین و چروک پوست، جلوگیری از پیری زودرس پوست ، مرطوب کننده و نرم کننده پوست ، کاهش پف کردگی زیر چشم ، شوره سر ، چربی کف سر ، ریزش مو ، رویش موی سر و ابرو ، بازسـازی ناخن ، بریدگی و کبـودی ، خـارش و قرمزی پوست ، آکنـه ، پسوریـازیس ، اگزما ، لکه‌ های بارداری ، ترک پوست ناشی از بارداری ، چاقی و لاغری ، آفتاب سوختگی ، سرمازدگی ، بازسازی و جوان سازی پوست ، ترمیم پوست آسیب دیده ، ماساژ ، از بین برنده خالکوبی و تاتو ، کمک به بهبود و ترمیم زخم‌های بیماران دیابتی ، ترک پاشنه پا و ...

امداد و تسکین دردهای مزمن : آرتروز و روماتیسم ، سندروم تونل کارپال ، گردن و کمر درد ، دیسک کمر ، سیاتیک ، درد و اسپاسم عضلات ، آماس کیسه‌ های مفصلی ، درد ماهیچه ( عضله ) ، سردرد سینوس و میگرن ، هموروئید ( بواسیر ) ، جهت گرفتگی عضلات ورزشکاران و زخم بستر ...
 
روغن شترمرغ پرولایف

آموزش روغن شترمرغ اصل و روش استفاده :
 
 
1 . روغن شترمرغ از نظر بو بايد همانند ساير روغن هاي حيوانی ، دارای بو معمول مي باشد. از نظر طعم هم بی مزه و يا مقدار کمي شيرين است.
 
2 . شکل فيزيکي روغن دو فاز مي باشد.
 
3 . رنگ روغن کرم رنگ ( رنگ کاه ) و کمي نيز زرد و يا سفيد است ( بسته به نوع فراوری ) و هيچ رنگ ديگری مربوط به روغن شترمرغ نيست.
 
4 . نفوذ سريع روغن در پوست.
 
5 . عمدتا تاثير گذاري اني بر تسکين درد.
 
روغن شترمرغ پرولایف
خـريد پستي >> قيمت فقـط : { 35000 تومان }
 
ابتدا محصول را درب منزل تحویل بگیرید بعد هزینه آنرا بپردازید
 
 روغن شترمرغ پرولایف
 
چگونه روغن شترمرغ را مصرف کنيم ؟
 
روغن شترمرغ با توجه به ساختار خود ، در هوای معمولی اتاق مايع مي باشد و بيشتر در نيمه دوم سال ( پاييز و زمستان ) به صورت جامد در مي ايد و جهت استفاده بايد ظرف را چند ثانيه زير اب گرم گرفت تا روغن رقيق شود. روغن رقيق راحت تر پمپ و سريع تر جذب پوست مي شود.
 
قبل از استفاده از روغن بطري را تکان دهيد تا هر دو فاز روغن با هم ميکس شود و سپس اقدام به استفاده نمائيد.
 
بهترين زمان استفاده از روغن بعد از شستشوی پوست و حمام کردن است.
 
 
روغن شتر مرغ را در محل مورد نظر به اندازه کافي پمپ نمائيد و سپس ماساژ دهيد تا روغن جذب شود چنانچه روغن را بيش از حد نياز بر روي پوست پمپ نمائيد جذب با تاخير انجام مي شود و چربي در سطح پوست باقي مي ماند چرا که منافذ پوست با توجه به ميزان استعمال بيش از حد روغن مسدود مي گردد.
 
اثر بخشي روغن شتر مرغ بستگي به عوامل متعدد از جمله سن , وزن و نياز بيمار دارد.
 

تسکين درد :
 
حداقل زمان اثر بخشي روغن با توجه به سه عامل فوق جهت تسکين درد 5 دقيقه و حداکثر حدود 25 روز است که اين روغن اقدام به مديريت و تسکين درد مي نمايد.
 
 
زيبايي و بازسازي پوست :
 
اثر بخشي روغن جهت بازسازي پوست و نفوذ عمقي در لايه هاي مختلف پوست که هرکدام وظيفه اي خاص به عهده دارند حدود 75 روز زمان لازم است.

چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: جمعه 23 شهريور 1397برچسب:روغن شترمرغ پرولایف,روغن شترمرغ,روغن شتر مرغ,
  • خرید اینترنتی روغن شتر مرغ اصل آلمان

    روغن شتر مرغ اصل آلمان Pro Life

    تحت نظارت شرکت آلمانی Clivent -LAB

    روغن شترمرغ قابل استفاده برای کلیه سنین بوده

    و استفاده از آن محدودیت سنی ندارد 

    و به دلیل طبیعی بودن،

    پر فروش ترین محصول در دنیا می باشد.

    روغن شتر مرغ 

     خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35000 تـومان

    روغن شتر مرغ

     درمان آسیب های پوستی با روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی :

    مولکول های روغن شترمرغ، بسیار شبیه ملکول های پوست انسان بوده و به همین دلیل خیلی سریع جذب پوست شده و کار ترمیم و تقویت پوست را انجام میدهند. بعلاوه، بدلیل کوچک بودن سایز ملکول های روغن شترمرغ، استفاده از این روغن باعث مسدود شدن روزنه های هوایی پوست نشده و پوست تنفس طبیعی خود را انجام می دهد. به همین دلیل، تاثیر استفاده از روغن شترمرغ در پوست انسان، خیلی سریع تر از داروهای دیگر خود را نشان می دهد.

     

    روغن شتر مرغ حاوی اسیدهای چرب امگا 3،6،9 میباشد که در حقیقت بدن انسان قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نیست. علاوه بر اسیدهای چربی که ذکر شد، حاوی اسیدهای چرب مانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک نیز میباشد که برای پوست انسان ضروری و برطرف کننده هر نوع عوارض پوستی است.

     تحت نظارت شرکت آلمانی Clivent -LAB

    بيماران ديابتي : بيماران ديابتي از خشكي پوست و همچنين تاخير در ترميم و بهبود زخم هاي بوجود آمده رنج مي برند اين بيماران مي توانند جهت كمك به رفع خشكي پوست و بهبود و ترميم زخم روغن شتر مرغ Prolife  استفاده نمايند.
     
    با توجه به تركيبات موجود در روغن شتر مرغ Prolife  از جمله امگا 3،6،9 كه هر يك به ترميم و رشد و نمو بافت ها ( امگا 3 ) كمك مي كند و باعث كاهش درد و التيام التهابات ( امگا6 و 9 ) مي شود و همچنين وجود ويتامين A كه عامل رشد سلولي و ويتامين E كه باعث كند كردن پديده پيري سلول ها و بافت ها مي شوند و همچنين موثر در درمان بيشتر بيماري های پوستي و كمك به بهبود سريعتر زخم ها مي شوند.
     
    زخم بستر : زخم بستر عوارض پوستي است كه روغن شتر مرغ Prolife با توجه به دارا بودن خواص زير جهت اين بيماران تاثير گذار است.
     
    روغن شتر مرغ
     
    1 ) اسيدهاي چرب ضروری ( امگا 3،6،9 ) موجود در روغن شتر مرغ Prolife  غني از اكسيژن مي باشدكه اين اكسيژن باعث افزايش جريان گردش خون در محل مورد استفاده مي شود.
     
    2 ) روغن شترمرغ Prolife به جهت ريز مولكولي بودن ، سريع به لايه هاي مختلف پوست نفوذ كرده و باعث لايه برداري بافت هاي فرسوده و كمك به رشد بافت هاي جديد مي كند.
     
    3 ) ويتامين هاي موجود در روغن شتر مرغ Prolife  باعث سرعت در بهبود زخم ها و نيز عامل رشد سلول هاي جديد       مي باشد.
     
    ) روغن شتر مرغ Prolife باعث نرمی ، لطافت و رطوبت رساني و شفافيت پوست مي شود.
     
    تحت نظارت شرکت آلمانی Clivent -LAB 
     

    روغن شتر مرغ 

    خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35000 تـومان

    روغن شتر مرغ

    موارد استفاده روغن شترمرغ : روغن شترمرغ همان گونه که پیشتر توضیح داده شد به دو منظور زیبایی و دارویی استفاده می‌شود ( این روغن جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نمی‌بـاشد ) کـه در زیر برخی از موارد استفـاده این روغن شگفت انگیـز ارائه می‌گردد.

     

    مراقبت از پوست و مو : رفع چین و چروک پوست ، جلوگیری از پیری زودرس پوست ، مرطوب کننده و نرم کننـده پوست ، کاهش پف کردگی زیر چشم ، شوره سر ، چربی کف سر ، ریزش مو ، رویش موی سر و ابرو ، بازسـازی ناخن ، بریدگی و کبـودی ، خـارش و قرمزی پوست ، آکنـه ، پسوریـازیس ، اگـزمـا ، لکه‌های بارداری ، ترک پوست ناشی از بارداری ، چاقی و لاغری ، آفتاب سوختگی ، سرمازدگی ، بازسازی و جوان سازی پوست ، ترمیم پوست آسیب دیده ، ماسـاژ ، از بین برنده خالکـوبی و تاتو ، کمک به بهبود و ترمیم زخم‌های بیماران دیابتی ، ترک پاشنه پا و ...

     

    امداد و تسکین دردهای مزمن : آرتروز و روماتیسم ، سندروم تونل کارپال ، گردن و کمر درد ، دیسک کمر ، سیاتیک، درد و اسپاسم عضلات ، آماس کیسه‌های مفصلی ، درد ماهیچه ( عضله ) ، سردرد سینوس و میگرن ، هموروئید ( بواسیر ) ، جهت گرفتگی عضلات ورزشکاران و زخم بستر ...

     

    چسب لاغری گیاهی

    صابون کاپوس حاوی شیر و عسل کاملا طبیعی Honey Milk

    صابون کاپوس Honey Milk

    صابون کاپوس حاوی شیر و عسل

    صابون کاپوس حاوی شیر و عسل کاملا طبیعی

    صابون حاوی شیر و عسل کاملا طبیعی

    صابون حاوی شیر و عسل

     

    چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: سه شنبه 20 شهريور 1397برچسب:صابون کاپوس,صابون کاپوس شیر,صابون کاپوس عسل,صابون حاوی شیر و عسل,
  • صابون آب رسان و مرطوب کننده

    فروش اینترنتی صابون آب رسان و مرطوب کننده پوست

    چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: سه شنبه 20 شهريور 1397برچسب:صابون آب رسان,صابون آب رسان پوست,صابون آبرسان,صابون آب رسانی,
  • صابون نرم بادام و پسته و انار آرپی

     صابون نرم بادام آرپی

    صابون نرم پسته آرپی

    صابون نرم انار آرپی

     

     

    چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: سه شنبه 20 شهريور 1397برچسب:صابون نرم بادام,صابون نرم پسته,صابون نرم انار,صابون نرم بادام آرپی,,
  • فروش اینترنتی صابون استیل ضد بو

    فروش ویژه صابون جادويي ضد بو



    صابون جادويي ضد بو. از بين بردن بوهايي مانند بوي ماهي، بوي پياز، بوي سير از روي دست شما. صابوني از جنس استيل داراي مواد ضد بو دائمي شگفت زده خواهيد شد !!!
    آيا براي شما هم پيش آمده است كه وقتي سير خرد مي كنيد و ماهي تميز مي كنيد دستان شما بوي بد مي گيرد و هر چه مي شوييد بوي بدشان از دستتان نمي رود؟ آيا به دنبال راه حلي براي اين مشكل مي گرديد؟ ما مشكل شما را حل كرده ايم! اين صابون عجيب و دائمی براي از بين بردن بوهاي بد از روي دست شما استفاده مي شود. فقط كافيست دست خود را با اين صابون بشوئيد تا از شر تمام بوهاي بد خلاص شويد!

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 12000 تومان

    چسب لاغری گیاهی

    پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکاا + گارانتی

    پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکاا + گارانتی



    پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکااو محصولی معجزه آسا و بی نظیر. 100% طبيعي و بدست آمده از روغن شتر مرغ بدون هيچگونه مواد شيميايي. كاملا آزمايش شده زير نظر متخصصان پوست و زيبايي ...
    پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکااو محصولی معجزه آسا و جدید می باشد که نتيجه اعجاب انگيز آنرا در مدت زماني بسيار كوتاه پس از استفاده آن تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود. این محصول که دارای نشان ملی استاندارد و مجوز از وزارت بهداشت ایران می باشد تحت نظارت شرکت فاین کاسمتیک سوئیس تولید شده و با استفاده از آن می توانید پوستی صاف و روشن را به خودتان هدیه دهید. کرم و صابون شتر مرغ برای درمان آسیب های پوستی صورت و بدن، از بین بردن لکه های جوش و آکنه، رفع چین و چروک صورت، لایه برداری سلول های مرده، بهبود خشکی لب و ترک پا، ترمیم جای زخم و سوختگی قابل استفاده می باشد.
    پکیج کرم و صابون شتر مرغ به صورت اورجینال همراه با کاتالوگ آموزش استفاده از آن (به زبان فارسی) برای شما ارسال خواهد شد.

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 46000 تومان

    چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: سه شنبه 20 شهريور 1397برچسب:پکیج کرم و صابون شتر مرغ,پکیج صابون شتر مرغ,پکیج کرم شتر مرغ,
  • فروش اینترنتی صابون ریز اتوماتیک

    فروش اینترنتی صابون ریز اتوماتیک Soap Magic



    صابون ريز اتوماتيك Soap Magic، دارای چشم الكترونيكی. شستشوی كاملاً بهداشتی دستان شما بدون تماس دست و صرفه جويی در وقت و مايع دستشويی ...
    صابون مايع ريز اتوماتيك وسيله اي كاملاً بهداشتي مي باشد كه با استفاده از سنسور اتوماتيك به محض قرارگرفتن دست زير دستگاه، مايع صابون از نازل دستگاه شروع به ريختن ميكند. اين وسيله جهت استفاده از انواع مايع دستشويي و ظرفشويي قابل استفاده است و به راحتي قابليت تنظيم ريزش حجم مايع و صرفه جويي در آن را دارد. این محصول دارای صفحه نمایشگر میزان مصرف مایع و نشانگرهای میزان حجم مایع می باشد.

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 36000 تومان

    چسب لاغری گیاهی

    صابون بچه و ضد سوختگی میان پای نوزاد

    چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: یک شنبه 18 شهريور 1397برچسب:صابون بچه,صابون سوختگی پای نوزاد,خرید صابون بچه,صابون بچه اصل,فروش صابون بچه,
  • صابون ضد چین و چروک اصل

    صابون ضد چین و چروک اصل

     

    صابون ضد چین و چروک صورت برای ضد پیری این محصولات دارای ضمانت می باشد و از فروشگاه بزرگ دیجی کالا به فروش می رسد.

     

     

    چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: یک شنبه 18 شهريور 1397برچسب:صابون ضدچروک,صابون ضد چین صورت,صابون ضدپیری,صابون ضدپیری صورت,
  • پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکااو

    فروش ویژه پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکااو



    پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکااو محصولی معجزه آسا و بی نظیر. 100% طبيعي و بدست آمده از روغن شتر مرغ بدون هيچگونه مواد شيميايي. كاملا آزمايش شده زير نظر متخصصان پوست و زيبايي ...
    پکیج کرم و صابون شتر مرغ آرکااو محصولی معجزه آسا و جدید می باشد که نتيجه اعجاب انگيز آنرا در مدت زماني بسيار كوتاه پس از استفاده آن تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود. این محصول که دارای نشان ملی استاندارد و مجوز از وزارت بهداشت ایران می باشد تحت نظارت شرکت فاین کاسمتیک سوئیس تولید شده و با استفاده از آن می توانید پوستی صاف و روشن را به خودتان هدیه دهید. کرم و صابون شتر مرغ برای درمان آسیب های پوستی صورت و بدن، از بین بردن لکه های جوش و آکنه، رفع چین و چروک صورت، لایه برداری سلول های مرده، بهبود خشکی لب و ترک پا، ترمیم جای زخم و سوختگی قابل استفاده می باشد.
    پکیج کرم و صابون شتر مرغ به صورت اورجینال همراه با کاتالوگ آموزش استفاده از آن (به زبان فارسی) برای شما ارسال خواهد شد.

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 46000 تومان

    چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: شنبه 17 شهريور 1397برچسب:کرم و صابون شترمرغ,پکیج کرم و صابون شتر مرغ,پکیج کرم و صابون شترمرغ,
  • روغن و کرم شترمرغ روجا اصل

    روغن شترمرغ از روغن های پرفایده ای است که از هزاران سال پیش توسط ایرانی ها و رومی ها به دو منظور دارویی و زیبایی استفاده می می کردند. در درمان سوختگی و زخم ها تقریبا معجزه می کرد.
     
     
    خواص روغن و کرم شترمرغ : پیشگیری از ایجاد چین و چروک در پوست و نیز رفع چین و چروک های پیشین. از بین برنده کک و مک و رفع خارش های پوستی نرم کننده و مرطوب کننده بسیار خوب برای پوست نرم کننده مو به همراه پیشگیری از ریزش مو و طاسی رفع ترک های پوست بدلیل تغییر وزن این محصول ارگانیک برای تسکسن درد بسیار سودمند بوده و با استفاده مداوم و صحیح.
     
    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل
     
     
    روغن شترمرغ و کرم شترمرغ را گران نخرید !
     
    فروشگاه اینترنتی سبز گستر به عنوان نمایندگی رسمی و مستقیم لابراتوار روجا

     
    " بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی و حیوانی طبی در ایران "
     
     
     
    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل
     
    این فروشگاه اقدام به ارائه پکیج کامل روغن شترمرغ و کرم شترمرغ ( EMU OIL ) با تضمین 100% اصل و خالص بودن نموده تا شما عزیزان بتوانید با خرید هر دو محصول در یک بسته ، از 16 هزار تومان تخفیف ویژه این فروشگاه بهرمند شده و فقط با پرداخت 25000 تومان ، کرم شترمرغ و روغن شترمرغ اصل روجا را بصورت یکجا در یک بسته در اختیار داشته باشید. این محصول دارای گارانتی رضایت از کیفیت است.
     

    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل


    فروشگاه سبز گستر به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات 100% طبیعی روجا ، تضمین کننده اصل بودن محصول دریافتی شماست.
     
    روغن و کرم شترمرغ اصل روجا ، بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی ، بصورت کاملاً طبیعی و ارگانیک از بطن طبیعت تهیه شده است.

    فروشگاه سبزگستر به عنوان نماینده رسمی و مستقیم لابراتوار روجا
     
     
    کرم و روغن شترمرغ اصل
     
     
    مجوزدار و دارای هولوگرام
     
    شماره ثبت : 40071
     
    پروانه بهره برداری : 10268/6
     
    پروانه ساخت : 1929
     
     
    تضمین بالاترین کیفیت و اثربخشی در اختیار شما قرار می دهیم. این پکیج ، حاوی طبیعی ترین و باکیفیت ترین روغن شترمرغ و کرم شترمرغ است.
     

    خواص روغن شترمرغ اصل :
     
    روغن شترمرغ اصل در هوای سرد به حالت جامد و سفید بوده و در دمای اتاق ( 25 درجه سانتی گراد ) و محیط های گرمتر، به حالت مایع طلایی رنگی در می آید. روغن شترمرغ اصل روجا، در شیشه ای تیره رنگ برای جلوگیری از نفوذ نور شدید به درون بطری و افت خواص شفابخشی و درمانگری بی نظیر آن بسته بندی شده است.
     
     
    روغن شترمرغ اصل دارای ویژگی های مهم " شفا بخشی و درمان کنندگی " و"تأثیری جادویی بر شفافیت و زیبایی پوست انسان" است.

     
    آیا روغن شترمرغ برای پوست انسان مفید است؟

    به گواه تاریخ ، ایرانیان و رومیان باستان از روغن شترمرغ در درمان زخم ها و سوختگی و رفع آثار آن استفاده کرده اند. روغن شترمرغ اصل ، مملو از اسیدهای چرب غیر اشباعی است که مستقیماً از چربی های زیر پوست و بافت های چرب بدن شترمرغ تهیه می شود.
     
     
    این چربی ، از خانواده امگا و تری گلیسیریدهای مشابه به بافت پوست بدن انسان است و به همین خاطر ، تأثیری حیرت آور در درمان عارضه های پوستی انسان داشته و باعث روشنی و شفافیت محسوس آن می شود.
     
    روغن و کرم شترمرغ اصل روجا
     
    قیمت فقط : 25,000 تومان

    خرید روغن و کرم شترمرغ روجا اصل

    کرم شترمرغ یک محصول اورگانیک است
     
    کرم شترمرغ برخلاف کرم های آرایشی ساخته شده از مواد شیمیایی صنعتی، کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و هیچ گونه عارضه یا حساسیتی ایجاد نمی نماید. از خواص این کرم ارزشمند میتوان به محو نمودن چین و چروک های پوست صورت و از بین بردن کامل هرگونه آثار جوش، لک و آسیب های پوستی اشاره نمود. این کرم طبیعی برای همه‎ی افراد در تمامی سنین قابل استفاده است.

     
    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل

    قیمت فقط : 25,000 تومان

    خرید روغن و کرم شترمرغ روجا اصل
     
     
    خواص دارویی کرم و روغن شترمرغ
     
    پیشگیری از ایجاد چین و چروک در پوست و نیز رفع چین و چروک های پیشین

    برطرف کننده لکه های ناشی از جوش ، آبله و سالک

    درمان گزیدگی حشرات و آثار آن

    برطرف کننده سیاهی و پف زیر چشم

    درمان آثار انواع سوختگی ها

    درمان آثار انواع زخم ها و بریدگی ها و برطرف کننده اثرات ناشی از بخیه

    درمان کننده اگزما ، پینه دست و پا و از بین برنده قارچ بین انگشتان پا

    درمان زخم پای افراد دیابتی و همچنین بهبود زخم بستر

    کمک به رفع تبخال ، کبودی ، تاول و آفتاب سوختگی

    از بین برنده کک و مک و رفع خارش های پوستی

    نرم کننده و مرطوب کننده بسیار خوب برای پوست

    نرم کننده مو به همراه پیشگیری از ریزش مو و طاسی

    رفع ترک های پوست بدلیل تغییر وزن

    این محصول ارگانیک برای تسکسن درد بسیار سودمند بوده و با استفاده مداوم از آن می توانید سلامتی ، لطافت و شادابی پوست و موی خود را تضمین کنید.

     

    خواص زیبائی کرم و روغن شترمرغ
     
    لایه بردار و جوان کننده پوست ( نرم کننده ، روشن کننده و ضد لک )
     
    بهبود شبکه فیبری پوست به دلیل وجود اسیدهای چرب غیر اشباع

    صاف کننده خطوط و چروک های پوست صورت و گردن

    کمک به بهبود خشکی لب و کبودی و پف زیر چشم و جای جوش ( آکنه )

    قوی ترین برطرف کننده ترک های پاشنه پا و ترک های بعد از زایمان و ترک های چاقی و لاغری

    ترمیم جای زخم ، سوختگی ، بخیه و مشکلات گوشت اضافه

    رفع سیاهی های نقاط مختلف پوست بدن از جمله زیر بغل ، کشاله ران ، زانو ، زیر چشم و ...

     
    روغن و کرم شترمرغ اصل روجا
     

    خواص بهداشتی کرم و روغن شترمرغ
     
    نرم کننده و مرطوب کننده پوست ، عملکرد معجزه آسا در شادابی پوست

    تسریع در بهبود خارش پوست و آفتاب سوختگی

    بازیابی سلول های از بین رفته پوست در اثر استرس و شرایط بد جوی

    بهترین روغن برای ماساژ ( رفع خستگی و آرامش دهنده عضلات و افزایش دهنده جریان خون )

    حالت دهنده و تقویت کننده موهای ضعیف و پرپشت کننده موهای ابرو و مژه ها

    محافظت از پوست ( حفظ چربی و رطوبت طبیعی پوست ، درمان خشکی پوست )

    حالت دهنده و سفت کننده سینه و جلوگیری از افتادگی سینه و شکم در بانوان به توصیه متخصصان این امر اگر با ورزش های سبک همراه باشد بسیار اثر بخش خواهد بود.
     

    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل
     
    قیمت فقط : 25,000 تومان

    خرید روغن و کرم شترمرغ روجا اصل
     
     
    با استفاده از کرم شترمرغ روجا بسیار زیباتر به نظر خواهید رسید.
     
    تحقیقات دانشمندان نشان داه است که روغن شترمرغ اصلی با قابلیت نفوذ به لایه های زیرین پوست در جوان ماندن و جلوگیری از چین و چروک های آن بسیار مؤثر بوده و به شادابی و جوان ماندن چهره و پوست  انسان کمک بسیار زیادی می نماید. استفاده از کرم و روغن شترمرغ برای تمام سنین از خردسال تا بزرگ سال توصیه شده است.
     
    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل
     
    مولکول های روغن شترمرغ شباهت بسیاری با مولکول های پوست انسان دارد. به همین خاطر ، بسیار سریع جذب پوست بدن انسان می شود.
     
    همچنین ، بدلیل وجود مقادیر زیاد امگا 3 ، 6 و 9 که کار ساخت ، ترمیم و تقسیم سلول را در بدن انسان انجام می دهند ، این روغن باعث ترمیم مفاصل آسیب دیده و ایجاد مایع مفصلی شده و در نتیجه باعث کاهش یا از بین رفتن کامل دردهای مفصلی می شود.
     
    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل
     
    این روغن را بر روی حساس ترین نقاط پوست نیز می توان استفاده کرد. صدها سال مردم جوامع مختلف از روغن شترمرغ برای زیبایی و جوانی پوست و یا درمان بیماری استفاده کرده اند.
     
    روغن شترمرغ اصل روجا ، به دلیل 100% طبیعی بودن و عدم استفاده از مواد شیمیایی ، هیچگونه حساسیت و عارضه ای به همراه ندارد.
     
    با استفاده مداوم از کرم و روغن طبیعی روجا ، عارضه‎های پوستی خود را بهبود بخشید ، با دردهای عضلانی و مفصلی خود برای همیشه خداحافظی کنید، زیبایی پوست و موی خود را دوچندان کنید و احساس شاد بودن و شاد زیستن را به خود و دیگران هدیه دهید.
     

    از زمان های بسیار دور در مصر باستان و قاره استرالیا از روغن شترمرغ برای درمان دردهای موضعی ، درد مفاصل ، بهبود آسیب های پوستی و تسکین دهنده التهاب استفاده شده است.
     
     
    بومیان استرالیا بیش از 40 هزارسال از این روغن به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده بسیار قوی استفاده کرده اند . روغن و کرم شترمرغ اصل ، بخاطر دارا بودن مولکول های بسیار بزرگ و جذب اکسیژن بالا ، باعث افزایش گردش خون در محل مورد استفاد شده و به ترمیم و بازسازی پوست و درمان صدمات جسمی سرعت می بخشد.

    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل

    خواص درمانی روغن شترمرغ :
     
    روغن شترمرغ به دلیل وجود مقادیر بسیار زیاد اسید اولئیک و عدم وجود فسفر در آن، خاصیت نفوذپذیری بسیار بالایی در پوست انسان دارد که این ویژگی در کرمها و تقویت کننده های دیگر کمتر دیده می‌شود.
     
     
    خاصیت نفوذ پذیری بسیار بالای روغن شترمرغ سبب نفوذ آن در لایه‌‌ های زیرین پوست می‌شود. روغن شترمرغ دارای 3 اسید چرب امگا 3 ، امگا 6 و امگا 9 است که برای برای شادابی و سلامت پوست انسان ضروریست. این اسیدها در بدن انسان تولید نمی شوند و لازم است که به صورت روزانه به بدن برسد. روغن شترمرغ هیچگونه اثر تحریکی و سوء جانبی بر روی پوست ندارد و اثر آن بر روی پوست همانند اثر آب بر روی پوست ، بی زیان است.

    روغن شترمرغ با خاصیت آنتی باکتریالی خود از رشد باکتری ها ممانعت به عمل می‌آورد. چنانچه بر روی پوست و مو مصرف شود ، رشد باکتری ها را متوقف کرده و در مورادی که ریزش مو ناشی از باکتری های مهاجم باشد ، باعث کاهش و قطع ریزش مو خواهد شد.
     
     
    روغن شترمرغ منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند ( غیر کومدوژنیک ) ؛ بنابراین برخلاف بسیاری از کرم های رطوبتی سبب بروز جوش بر روی پوست‌ های تمیز نمی‌شود. این در حالیست که روغن های معدنی که یکی از رایج ترین حامل‌های موجود در محصولات آرایشی می‌باشند ، شیوع جوش های پوستی را به دلیل انسداد منافذ پوستی افزایش می‌دهند.

    روغن شترمرغ یک مرطوب کننده‌ی بسیار مطلوب برای پوست به حساب می آید چرا که در کنار سایر ویژگی‌ های حفاظتی روغن شترمرغ ، موجب پیشگیری از فرایند پیری پوست می‌گردد.
     
     
    محققین عقیده دارند که ترکیب منحصر به فرد اسیدهای چرب اشباع شده و غیر اشباع در روغن شترمرغ ، مسئول قابلیت نگهداری از آب توسط لایه های سطحی پوست می‌باشد. روغن شترمرغ دارای خاصیت ضد التهابی است.
     
    از نتایج این ویژگی میتوان رویش مجدد مو، ضد درد، ضد التهاب ، کاهش تورم و سفتی مفاصل ، کاهش درد ناشی از سائیدگی‌ های پوستی و کاهش دردهای کشیدگی عضلانی ناشی از ورزش دانست.

    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل

    روغن شترمرغ حداقل حاوی 70% اسیدهای چرب اشباع نشده است
     
    اسید های چرب اشباع ( عمدتاً میریستیک و پالمیتیک ) ممکن است موجب افزایش کل کلسترول یا کلسترول بد ( LDL ) شوند که خطر ابتلا به بیماری های قلب و عروق را افزایش می دهد. مؤثرترین راه به منظور کاهش اثرات نامطلوب اسیدهای چرب اشباع ، افزودن اسیدهای چرب غیر اشباع و اسید اولئیک یا ترکیبی از این دو می باشد. بزرگترین جزء اسید اولئیک ، اسید چرب امگا 9 اشباع نشده است. 

     
    روغن شترمرغ بطور طبیعی شامل میزان بالایی اسید لینولئیک ( امگا 6 ) - ماده شناخته شده برای توقف درد ماهیچه و عضله - و اسید اولئیک ( امگا 9 ) می باشد که تاثیری ضد التهابی بر ناحیه ی درد دارد.
     
     
    تحلیل اسید های چرب موجود در روغن شترمرغ مشخص کرد که این روغن حاوی تقریباً 70% از اسیدهای چرب اشباع نشده شناخته شده می باشد. عمده ترین اسید چرب یافت شده در روغن شترمرغ اولئیک اسید ( امگا 9 ) است که غیراشباع و تک حلقه ای است و بیش از 40% از کل اسید چرب موجود در این محصول را به خود اختصاص میدهد. همچنین روغن شترمرغ حاوی 20% لینولئیک اسید (امگا 6) و 1 تا 2% اسید آلفا لینولئیک است.
     

    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل

    قیمت فقط : 25,000 تومان

    خرید روغن و کرم شترمرغ روجا اصل
     
    اسید های چرب اشباع نشده، در درمان انواع آرتروز و التهاب و درد مفاصل نیز توسط متخصصین تجویز می شوند. روغن شترمرغ آنتی باکتریال و ضد تورم است. ضد تورم بدین معنی که در درمان هر نوع درد ناشی از تورم مانند آرتروز، دردهای عضلانی، سردرد، میگرن و... به کاهش تورم بافت های بدن انسان کمک کرده و در نهایت باعث توقف درد می گردد.

     استفاده از کرم و روغن شترمرغ بر روی پوست بصورت مداوم، باعث جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک های دست و صورت می شود. این امر در بازسازی و بهبود پوست بسیار موثر بوده و در برطرف کردن سیاهی پوست در نواحی زیر بغل، روی زانو، زیر چشم و... کمک شایانی می نماید. استفاده از روغن شترمرغ پس از دوران بارداری و یا پس از کاهش یا افزایش وزن، در رفع ترک های پوستی بسیار مؤثر است.
     
    قیمت فقط : 25,000 تومان

    خرید روغن و کرم شترمرغ روجا اصل
     
    پک کامل کرم و روغن شترمرغ محصول لابراتوار روجا شامل :

    1 ) کرم شترمرغ ویژه بهبود آسیب های پوستی

    2 ) روغن شترمرغ تسکین دهنده دردهای عضلانی و مفصلی

    شیوه مصرف کرم شترمرغ
     
    پیش از هربار مصرف ، پوست خود را با آب ولرم و صابون شستشو داده و خشک کنید. روزانه یک یا دو بار مقداری از کرم را به پوست خود آغشته کرده و به طرف بالا به آرامی ماساژ دهید. دوره طول درمان حداقل 3 ماه می باشد. شما می توانید از این محصول به جای کرم های معمولی موجود در بازار ، جهت سلامت هرچه بیشتر و افزایش رطوبت پوست خود استفاده نمایید.

     
     
    شیوه مصرف روغن شترمرغ
     
    محل عارضه را با آب ولرم و صابون شستشو داده و خشک کنید. سپس روغن را بر روی موضع درد بمالید و به مدت 10 دقیقه به خوبی ماساژ دهید. برای اثر بیشتر، می توانید محل درد را با دستمال ببندید. برای ترمیم و بهبودی مفاصل، استفاده مداوم از روغن شترمرغ به مدت یکماه توصیه می شود. توصیه می شود محل درد را  گرم نگه دارید.

    افرادی که از درد در ناحیه مچ دست رنج می برند ، نظیر کارگران ، خیاطان و کاربران کامپیوتر که کارهای تکراری با دست انجام میدهند ، یا بیماران مبتلا به رماتیسم، دردهای کمر و زانو و... ، برای تسکین درد و ترمیم مفاصل ، روزانه سه مرتبه روغن شترمرغ را به مدت سه دقیقه روی ناحیه درد به خوبی ماساژ دهند. اثرات تسکینی در طی سه تا هفت روز بسته به شدت درد ظاهر خواهد شد.

    ورزشکاران حرفه ای و فوتبالیست ها که همیشه با آسیب دیدگی های مکرر دست به گریبان هستند و همچنین افرادی که دچار کوفتگی و کشیدگی عضلانی و یا کشیدگی و التهاب تاندوم ها و لیگامنت ها شده اند ، برای تسکین درد روزی دو مرتبه باید ناحیه درد را به مدت ده دقیقه به خوبی با روغن شترمرغ روجا ماساژ دهند و این کار را تا حدود یک هفته بطور مداوم ادامه دهند. انجام این کار در هنگام شب و قبل از خواب و بستن ناحیه درد ، باعث تسریع در فرآیند بهبودی خواهد شد.

     
    شرایط نگهداری روغن شترمرغ
     
    در صورت استفاده کم و نگهداری طولانی مدت حتماً آن را در یخچال نگهداری نمایید و هر بار پیش از مصرف آن را در دمای 25 تا 30 درجه سانتیگراد قرار داده تا به حالت مایع درآید.


    روغن و کرم شترمرغ روجا اصل   روغن و کرم شترمرغ روجا اصل

    قیمت فقط : 25,000 تومان

    خرید روغن و کرم شترمرغ روجا اصل 

      

    چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: جمعه 16 شهريور 1397برچسب:روغن شترمرغ,روغن شترمرغ روجا,کرم شترمرغ روجا,
  • فروش ویژه صابون نرم بابونه

    صابون نرم بابونه آرپی

    صابون نرم بابونه آرپی

    کاری از شرکت بهدیس تدبیر

    با خواص فراوان یک صابون با چهار خاصیت فوق العاده

    ضد قارج - ضد بوی بد بدن - ضد شوره - ضد اگزما

    دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمـان

     

    صابون نرم بابونه آرپی

     

    خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18000  تـومـان  

      صابون نرم بابونه آرپی

    خواص پوستی بابونه

    از خواص مفید پوستی بابونه می توان به ضد التهابات پوستی ، برطرف کننده زخم های جلدی ، رفع اگزما ، ضد آکنه و جوش غرور، ترمیم سوختگی ، زیبایی پوست ، مراقبت از مو ، طلایی و بلوند کردن مو و ضد عفونی کننده پوست اشاره کرد.

     

    ضد التهاب پوستی که همانند کورتون ها عمل می کند ولی عوارض آن ها را ندارد ـ رفع و درمان اگزما ـ کمک درمان جوش غرور و آکنه ـ ضد ورم و قرمزی پوست ـ برطرف کننده زخم های جلدی ـ ترمیم سوختگی ـ تقویت کننده پوست ـ تنگ کننده منافذ پوست ـ ضد عفونی کننده پوست ـ کنترل عفونت های پوستی

    صابون نرم بابونه آرپی

     

    از این صابون علاوه بر استفاده بر صورت و بدن میتوان برای شستوشوی مو هم استفاده کرد و خاصیت شوره زدایی این صابون را بر موهای خود را مشاهده کنید . همچنین صابون بابونه برای پوست های خشک نیز  قابل استفاده می باشد .

     

    شادابی و سلامت پوست شما را صابون نرم بابونه به ارمغان می آورد . صابون بابونه دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان می باشد و اثر دهی بالایی نسب به نمونه های خارجی دارد .

    صابون نرم بابونه آرپی

     

    خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18000  تـومـان  

      صابون نرم بابونه آرپی

     

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

     

     

    صابون نرم بابونه آرپی   صابون نرم بابونه آرپی 

    چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: پنج شنبه 15 شهريور 1397برچسب:صابون نرم بابونه,صابون نرم,صابون بابونه,
  • صابون روغن شترمرغ پرولايف

    صابون روغن شترمرغ پرولايف

    صابون حاوی روغن شترمرغ پرولايف

     

    ویتامینه ، روشن کننده و ضد جوش ، مناسب برای هر نوع پوست

     

     

    دیگر نگران جوش و لک های روی پوست خود نباشید

     

    ما به شما صابون حاوی روغن شتر مرغ پرولایف رو پیشنهاد میکنیم

     

    دارای مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

    تحت نظارت شرک آلمانی Clivent-LAB
     

    صابون روغن شترمرغ پرولايف
     

    خواص صابون روغن شترمرغ : صابون روغن شترمرغ با خواص شگفت انگیز ریز مولکولی خود قادر به باز کردن منافذ عمقی پوست است و نیز باعث پاکسازی سطح پوست می‌شود.

     

    صابون روغن شترمرغ به جهت دارا بودن اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ ، ۶ و ۹ ، دارای خواص آنتی باکتریال، ضد التهابی و احیاء کنندگی پوست جدید و باعث از بین رفتن خشکی و خارش پوست می‌شود.

    همچنین موجب نرمی ، لطافت و رطوبت رسانی و شفافیت پوست می‌گردد.

    صابون روغن شترمرغ پرولايف

    خـريد پستي >> قيمت فقـط :15000  تـومـان  

     

    صابون روغن شترمرغ پرولايف

     

    صابون روغن شترمرغ پرولايف

    موارد مصرف : تنظیم کننده چربی پوست ، رفع خشکی و خارش پوست ، لایه بردار و پاکسـازی کننده قـوی پوست ، از بین برنده جوش‌های سر سیـاه ، جوش‌های زیر پوستی ، کک و مک ، روشن کننده و جوان سازی پوست.

     

     صابون روغن شترمرغ پرولايف

     

    نحوه مصرف : مصرف روزانـه جهت دست و صورت ۲ مرتبه در روز و بدن در هر بار استحمـام ، حداقل زمان جهت پوست‌های خشک ( دست و صورت ) ۱ دقیقه و پوست‌های معمولی و چرب ۲ الی ۳ دقیقه و برای بدن ۵ دقیقـه کف صـابون بر روی پوست ‌مانده و سپس آبکشی نمایید.

     

    فقط یک گام تا پوستی شاداب و روشن فاصله دارید

    تاثیر فوق العاده این صابون را فقط با یک بار استفاده می بینید

     

    صابون روغن شترمرغ پرولايف   صابون روغن شترمرغ پرولايف

     

    خـريد پستي >> قيمت فقـط : 15000  تـومـان

    صابون روغن شترمرغ پرولايف

    چسب لاغری گیاهی

  • نوشته : الهام
  • تاریخ: پنج شنبه 15 شهريور 1397برچسب:صابون روغن شترمرغ,روغن شترمرغ پرولايف,روغن شترمرغ,

  • xn--pgboaj7a2d

    الهام

    xn--pgboaj7a2d

    http://xn--pgboaj7a2d.loxblog.com

    صابون شترمرغ,صابون لایه بردار,صابون لاغری

    فروش اینترنتی صابون نرم بابونه آرپی

    صابون شترمرغ,صابون لایه بردار,صابون لاغری

    فروش صابون و روغن شترمرغ,صابون لاغری و چربی سوز,صابون خرچنگ,صابون خاویار,صابون لایه بردار اصل صابون روغن شترمرغ

    صابون شترمرغ,صابون لایه بردار,صابون لاغری